Hunkemöller heeft de smaak goed te pakken met Doutzen & Anna

Dat het merk zichzelf een flinke boost gegeven heeft, moge duidelijk zijn. Ze spelen slim in op het online influencials spelletje (Anna Nooshin) maar pakken tegelijkertijd de tijdloze Frieze schone, Doutzen Kroes. Doutzen is sinds kort ambassador van het merk, wat ze tot nu toe (getuige de foto’s) prima doet. Anna Nooshin heeft ook haar eigen collectie, waarmee ze haar volgers wil inspireren om meer hen zelf te halen. Nobel doel, we like. 

Doutzen Kroes

doutzen-kroes doutzen-stories-kr dkstories01-1024x626 dkstories02-1024x626

Anna Nooshin

annanooshin_04-1024x1024 annanooshin_03-1024x1024

We gebruiken cookies die voor een optimale gebruikerservaring zorgen. Door deze melding te accepteren, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat.

Accepteren Meer informatie