SO FRESH IT HURTS | A Vibe called Appelsap

Appelsap komt met een eigen koffietafelboek ‘SO FRESH IT HURTS – A Vibe Called Appelsap’: een viering van vijftien jaar straat- en hiphopcultuur, van baggy pants in het buurtcentrum tot skinny jeans in de club. Het boek bevat bijdragen van o.a. Karen Rosetzsky, Faberyayo, Parra, Gary Warnett en Karin Amatmoekrim.

Fotografie

Het boek is gevuld met werk van fotografen als Dennis Branko, Petrovsky & Ramone, Karen Rosetzsky, Ilja Meefout en Yamandú Roos. Zij belichten de scene van Amsterdam en omstreken: de muziek, de feestjes en het festival, de mode, en natuurlijk de mensen die het middelpunt van deze scene vormen. Als vanzelf is SO FRESH IT HURTS daarmee ook een hall of fame van hiphop. Foto’s van Nederlandse artiesten als De Jeugd van Tegenwoordig, Adje en The Opposites worden afgewisseld met beelden van internationale acts als Young Thug, Kendrick Lamar, Mobb Deep, Snoop Dogg en Ghostface Killah. Ook is het volledige flyerarchief – met onder meer de bekende Katja Schuurman-campagne – van Appelsap terug te zien in het boek.

Waar is SO FRESH IT HURTS te koop?

SO FRESH IT HURTS is vanaf 16 december verkrijgbaar in de Appelsap webshop op onze site, bij Patta, 290square meters en in de betere boekhandels. De hardcover editie is verkrijgbaar voor €37,50 De softcover editie kost €25,00

Launch party

Woensdagavond 16 december is er een launch party van 21:00 – 01:00 uur in A l’Elephant du Congo aan de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam met Appelsap family-DJ’s. De toegang is gratis (vol=vol) en het boek wordt (alleen deze avond!) verkocht met korting (hardcover €32,50, softcover €22,50).

Related Posts