Dat skateboarden hip is wisten we al een tijdje, maar blijkbaar is BMX nu ook hip genoeg om je mee te associëren als groot merk zijnde. Mercedes ziet dit blijkbaar ook, en heeft daarom Dennis Enarson ingeschakeld om een belachelijk onduidelijk filmpje in elkaar te schroeven. In het begin van het filmpje is het duidelijk dat Dennis zogenaamd een echte fietskampioen was die z’n beste tijd heeft gehad. Het enige wat z’n fame nog oplevert, zijn spotjes voor cornflake reclames. Arme Dennis… Dat ie er klaar mee is, is duidelijk. Niet veel later loopt ie boos de studio uit. Vanaf hier wordt het filmpje alleen maar goed vaag. Om even kort samen te vatten: er blijkt een meisje in de z’n brand new Mercedes te zitten, dankzij haar vind Dennis de lol terug in het bmxen, waarna blijkt dat het meisje d’r kleren voor ‘m heeft achter gelaten en z’n auto heeft gestolen. Goed verhaal?
Kunnen we ‘m kwalijk nemen dat Dennis lekker makkelijk Duits autogeld binnenharkt? Nahh niet echt, hij is in ieder geval een stuk sympathieker dan de Kanye West van BMX. Lekker bezig Dennie.