Zelfs als je helemaal geen interesse hebt omtrent het aanschaffen van een nieuwe rugzak, portemonnee of reistas. En eigenlijk helemaal niks geeft om een merk dat elk seizoen nieuwe tassen – of eigenlijk dezelfde tassen in andere kleurtjes – uitgeeft, dan nog is deze lookbook video van Herschel Supply heel fijn om naar te kijken. Want naast mooie designs, weet Herschel heel goed hoe ze een sfeer aan hun merk moeten koppelen. Een lifestyle die zo goed wordt verfilmt, dat je ondanks het feit dat je geen tas nodig hebt toch bijna wordt overgehaald, om maar een klein beetje van de sfeer te kunnen proeven die zij uit stralen.
Related Posts
Zo zien de logo’s van multinationals eruit als ze eerlijk zouden zijn
We kennen allemaal de herkenbare en ver uitgedachte logo’s van de grootste multinationals ter wereld. Maar wat als de multinationals…
Another one; ken je de intense video’s van Neverland Boys al?
Only the best, dat willen we delen. We zijn getipt op de Neverland Boys – en zij komen…
BACARDÍ® SPICED LANCEERT VIDEOSERIE MET ONDER ANDERE ZWANGERE GUY EN SARITA LORENA
Bacardi lanceert met Bacardi Spiced de driedelige videoserie ‘Still Spicy?’, waarin rapper Zwangere Guy, Singer & songwriter Sarita…
Bondi Hipsters – #mycalvins parodie
Een paar Calvins zijn hier op de redactie best gewild – net als overal in de wereld tegenwoordig.…