Zo zien de logo’s van multinationals eruit als ze eerlijk zouden zijn

We kennen allemaal de herkenbare en ver uitgedachte logo’s van de grootste multinationals ter wereld. Maar wat als de multinationals eens een logo zouden nemen dat hun ware product reflecteert, hoe zou dat er dan uit zien? De Italiaanse Marco Schembri ging met dit concept aan de slag en kwam met de volgende logo’s op de proppen. Allemaal nog even herkenbaar, maar nu met een vleugje van de ware aard van het product er in verwerkt.

Zo worden de golden arches van McDonald’s iets minder skinny, staat het Starbucks logo lekker strak van de cafeïne en zit het Nestlé logo onder de acne. Het Vodka logo ziet er uit zoals je het kent na een paar flinke glazen van het drankje, terwijl het Durex logo even de vinger op de zere plek legt voor de minder groot geschapen mannen onder ons.

marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-02 marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-03 marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-04 marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-05 marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-06 marco-schembri-logos-affected-by-products-rebranding-07

We gebruiken cookies die voor een optimale gebruikerservaring zorgen. Door deze melding te accepteren, of door gebruik te blijven maken van onze website weten we dat je hiermee akkoord gaat.

Accepteren Meer informatie